Про нас
Шановні покупці відправка товару протягом 1-2 дні після його повної або часткової оплати.
Важливо!
Післяплатою відправляються замовлення на суму від 200 грн(за умови передоплати суму за товар в розмірі суми доставки Новою Поштою у обидві сторони,від 150 грн.)
Без передоплати,замовлення післяплатою не відправляються.
Замовлення оформлені і сплачені після 13.00 відправляються на наступний день
Інтернет магазин пропонує тільки якісні одяг та взуття.
Інтернет магазин робить відправку товару по всій Україні.
Відправка товару кожен день Нова Пошта чи Укрпошта.
Оплата 100% на карту Приват
Важливо:повідомляйте час оплати за телефоном або листом на пошту magazinmalvina@gmail.com
УВАГА!!!
ПРИ ПОПОВНЕННІ КАРТКИ ЧЕРЕЗ ТЕРМІНАЛ, НЕЗАЛЕЖНО ВІД СУМИ, КОМІСІЯ ПРИВАТ БАНКУ СТАНОВИТЬ 2 грн!!! ВРАХОВУЙТЕ ЦЕ ПРИ ОПЛАТІ ЗАМОВЛЕННЯ! НЕ ПОВНІСТЮ ОПЛАЧЕНІ ЗАМОВЛЕННЯ ВІДПРАВЛЕНІ НЕ БУДУТЬ!!!
ФОРМА ЗАМОВЛЕННЯ Новою поштою :
1. Місто
2. Номер складу
3. Ф. В. Про одержувача замовлення
4. Номер телефону для зв'язку
ФОРМА ЗАМОВЛЕННЯ Укр поштою :
1. Ф. В. Про одержувача
2. Домашня адреса (вулиця, номер будинку, квартири)
3. Місто, область
4. Поштовий індекс
Відправки товару укрпоштою післяплатою не здійснюються.
Купуючи товар в нашому інтернет магазині ми гарантуємо
якість товару
-тільки реальні фото товару
-опис товару відповідне фото
Всі витрати по поверненню товару (доставка перевізником)за рахунок покупця.
При виявленні шлюбу претензії відправляти з фото на пошту magazinmalvina@gmail.com.
ПОВЕРНЕННЯ товару здійснюється тільки за Новою поштою за причин:
1. Не підійшов розмір
2. Обмін на інший розмір,модель,колір.
Поверненню та обміну не підлягає
-спідня білизна, панчішно-шкарпеткові вироби
-іграшки
-товари для новонароджених
Важливо!
Розпаковуйте і перевіряйте уважно товар при отриманні у відділенні транспортної компанії. Поставивши підпис і пішовши з відділення, Ви погоджуєтеся з тим, що товар Вас повністю влаштовує за всіма параметрами. Ми відправляємо товар абсолютно новий і справний(іграшки).
Коли можливий обмін або повернення?При отриманні замовлення покупець обов'язково оглядає товар на Новій пошті і Джастін.
Відповідно до законодавства України покупець може повернути або обміняти куплений товар в таких випадках:
1. Товар має істотні недоліки, які роблять неможливим його використання (вина компанії-виробника або компанії-постачальника);
2. Товар належної якості, але з якихось причин не підійшов покупцю, при цьому товар не був використаний, збережена цілісність упаковки і товарний чек.
Товари за заниженою ціною не підлягають поверненню (крім випадків фабричного браку).
Якщо покупець виявив брак при огляді товару ,
Далі, за нього відповідає транспортна компанія і в разі пошкодження тільки вони Вам виплачують суму страховки за письмовою заявою. Але це тільки у випадку пред'явлення претензії при огляді, не виходячи з відділення!
Наш магазин не компенсує і не приймає на повернення товари, пошкоджені транспортними компаніями.
При виявленні шлюбу претензії відправляти з фото на пошту magazinmalvina@gmail.com